Suchergebnisse

Zeitschriftenartikel (4)

1.
Zeitschriftenartikel
Allegretti, M.; Zimmerli, C. E.; Rantos, V.; Wilfling, F.; Ronchi, P.; Fung, H. K. H.; Lee, C.-W.; Hagen, W.; Turonova, B.; Karius, K. et al.; Boermel, M.; Zhang, X.; Mueller, C. W.; Schwab, Y.; Mahamid, J.; Pfander, B.; Kosinski, J.; Beck, M.: In-cell architecture of the nuclear pore and snapshots of its turnover. Nature 586, S. 796 - 800 (2020)
2.
Zeitschriftenartikel
Albert, S.; Wietrzynski, W.; Lee, C.-W.; Schaffer, M.; Beck, F.; Schuller, J. M.; Salome, P. A.; Plitzko, J. M.; Baumeister, W.; Engel, B. D.: Direct visualization of degradation microcompartments at the ER membrane. PROCEEDINGS OF THE NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES OF THE UNITED STATES OF AMERICA 117 (2), S. 1069 - 1080 (2020)
3.
Zeitschriftenartikel
Lee, C.-W.; Wilfling, F.; Ronchi, P.; Allegretti, M.; Mosalaganti, S.; Jentsch, S.; Beck, M.; Pfander, B.: Selective autophagy degrades nuclear pore complexes. NATURE CELL BIOLOGY 22 (2), S. 159 - 166 (2020)
4.
Zeitschriftenartikel
Wilfling, F.; Lee, C.-W.; Erdmann, P. S.; Zheng, Y.; Sherpa, D.; Jentsch, S.; Pfander, B.; Schulman, B. A.; Baumeister, W.: A Selective Autophagy Pathway for Phase-Separated Endocytic Protein Deposits. Molecular Cell 80 (5), S. 764 - 778.e7 (2020)

Hochschulschrift - Doktorarbeit (1)

5.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Lee, C.-W.: Selective Autophagy Degrades Nuclear Pore Complexes. Dissertation, TU München, Fakultät für Chemie (2020)