Suchergebnisse

Hochschulschrift - Habilitation (15)

6481.
Hochschulschrift - Habilitation
Tatzelt, J.: Molekulare Mechanismen von Prion-Erkrankungen: Untersuchungen im Zellkultur-und Tiermodell. Habilitation, Universität Köln, Köln (2002)

Hochschulschrift - Diplom (112)

6482.
Hochschulschrift - Diplom
Laudenbach, B.: Analysis of Changes in the Interactome of Stimulated Cells. Diplom, Eberhard Karls Universität, Tübingen (2014)
6483.
Hochschulschrift - Diplom
Schneller, S. K.: Interaction studies of proteins involved in mRNA export. Diplom, Eberhard-Karls-Universität, Tübingen (2013)
6484.
Hochschulschrift - Diplom
Harpprecht, L.: The Polycomb group protein Polycomblike in Drosophila melanogaster and its role in Polycomb group protein mediated gene repression. Diplom, Eberhard Karls Universität, Tübingen (2012)
6485.
Hochschulschrift - Diplom
Schunter, S.: Adaptation to Aneuploidy in Human Cells. Diplom, Eberhard-Karls-Universität, Tübingen (2012)
6486.
Hochschulschrift - Diplom
Pfeffer, S.: Kryoelektronentomographische Analyse membrangebundener eukaryotischer Polyribosomen. Diplom, Eberhard Karls Universität, Tübingen (2010)
6487.
Hochschulschrift - Diplom
Leibig, C.: Activity patterns of degenerating retinal projection neurons mapped with a CMOS multitransistorarray. Diplom, Universität Konstanz, Konstanz (2010)
6488.
Hochschulschrift - Diplom
Mangold, A.-V.: Kryoelektronentomographische Untersuchungen an mikrosomalen Fraktionen aus Saccharomyces cerevisiae. Cyro-electron tomographic studies on microsomal fractions of Saccharomyces cerevisiae. Diplom, Universität Stuttgart, Stuttgart (2010)
6489.
Hochschulschrift - Diplom
Bieber, M.: Optimierung der Analysestrategie von Proteomprojekten unter Verwendung von ICPL. Diplom, Julius-Maximilians-Universität, Würzburg (2010)
6490.
Hochschulschrift - Diplom
Schrod, N.: Cryo-Electron tomography of cultured hippocampal neurons. Diplom, Technische Universität, München (2010)
6491.
Hochschulschrift - Diplom
Bäuerlein, F. J. B.: Neue Wege der Probenpräparation für die zelluläre Kryo-Elektronentomographie (CET). Diplom, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2010)
6492.
Hochschulschrift - Diplom
Schneckenburger, M.: Silizium-Nadelchips mit Transistoren und Kondensatoren für die Hirnimplantation. Diplom, Technische Universität, München (2010)
6493.
Hochschulschrift - Diplom
Asano, S. M.: Cryo-Electron Tomography on Presynaptic Terminals. Diplom, Technische Universität, München (2010)
6494.
Hochschulschrift - Diplom
Hachmeister, M.: Funktion des HTP-C Phosphatase-Komplexes in der Meiose. Diplom, Leibniz-Universität, Hannover (2010)
6495.
Hochschulschrift - Diplom
Enderle, M.: Struktur- und Funktionsstudie zur bakteriellen Fettsäuresynthase Typ-I. Diplom, Fachhochschule, Achen (2010)
6496.
Hochschulschrift - Diplom
Hein, M. Y.: Quantitative proteomic analysis of endothelial cells during capillary morphogenesis. Diplom, Eberhard Karls Universität, Tübingen (2010)
6497.
Hochschulschrift - Diplom
Pathare, G. R.: Structural and function analysis of the 19S regulatory particle from Drosophila melanogaster 26S proteasome. Diplom, Uppsala Universitet, Uppsala, Sweden (2010)
6498.
Hochschulschrift - Diplom
Gerling, T.: Zweiweg-Interfacing von Nervenzellen mit Kondensatoren und Transistoren auf CMOS-Chip. Diplom, Ludwig-Maximilian-Universität, München (2009)
6499.
Hochschulschrift - Diplom
Rasp, M.: Design of a binary nanoarray as a new tool to study the crosstalk between cell surface receptors. Diplom, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2009)
6500.
Hochschulschrift - Diplom
Zeiler, M.: Development of an Expression and Purification System for Heavy Isotope Labeled Recombinant Human Proteins in E.coli. Diplom, Fachhochschule Oberösterreich, Wels, Österreich (2009)