Suchergebnisse

Hochschulschrift - Master (119)

7641.
Hochschulschrift - Master
Hinkel, N.: Functional characterization of protein complex dynamics in Influenza A virus infected cells. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2016)
7642.
Hochschulschrift - Master
Knauer, B.: Evaluation of proteins that support antiviral activity of interferon-stimulated genes. Master, Technische Universität, München (2016)
7643.
Hochschulschrift - Master
Ständer, S.: Investigating the Role of Parkinson’s Disease Kinase LRRK2 in Macrophages. Master, Technische Universität, München (2016)
7644.
Hochschulschrift - Master
Burbaum, L.: Strukturanalyse von Hefe-Polysomen mittels Kryo-Elektronentomographie. Master, Westfälische Wilhelms-Universität, Münster (2015)
7645.
Hochschulschrift - Master
Schappert, M.: Method Development for the Identification of the Fusogen Involved in Yeast Mating. Master, Technische Universität München, München (2015)
7646.
Hochschulschrift - Master
Arnold, J.: 3D Correlative Light and Electron Microscopy at Cryogenic Temperatures. Master, Technische Universität München, München (2015)
7647.
Hochschulschrift - Master
Blömeke, N.: Regulation of a protease involved in DNA-protein crosslink repair. Master, Technische Universität München, München (2015)
7648.
Hochschulschrift - Master
Shaik, A. B.: Expression Analysis of a transthyretin related protein in C. elegans. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2015)
7649.
Hochschulschrift - Master
Finogenova, K.: Biochemical studies on the NEXT complex. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2015)
7650.
Hochschulschrift - Master
Graßl, N.: Trapped ion mobility spectrometry: A new approach to deal with dynamic range in mass spectrometry-based proteomics. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2015)
7651.
Hochschulschrift - Master
Schwab, J.: Features of structural binding motifs and their predictive power. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2015)
7652.
Hochschulschrift - Master
Talwar, J.: Application of ChIP-Seq data analysis softwares in studies of gene regulation. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2015)
7653.
Hochschulschrift - Master
Tassinari, A.: In vitro self-organization of MinD mutants. Master, Università degli studi di Trento, Trient (2015)
7654.
Hochschulschrift - Master
Lott, G. K.: Chromosomal Instability in Aneuploid Cells. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2014)
7655.
Hochschulschrift - Master
Lemke, S. B.: Introducing a Talin tension sensor into Drosophila muscle. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2014)
7656.
Hochschulschrift - Master
Mittnenzweig, M.: Manipulating Min protein patterns. Master, Université Pierre et Marie Curie, Paris (2014)
7657.
Hochschulschrift - Master
Nascimento-Alves, C.: Nonmuscle Myosin II is essential for ordered myofibrillogenesis and sarcomerogenesis in Drosophila indirect flight muscles. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2014)
7658.
Hochschulschrift - Master
Mohammed, M. Y.: Xaperon assisted crystallization of the Rpn11 subunit of the 26S proteasome from Saccharomyces cerevisiae. Master, Universität, Heidelberg (2013)
7659.
Hochschulschrift - Master
Sommer, A.-K.: Combinational Treatment of Breast Cancer with Salinomycin and SERMS. Master, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2013)
7660.
Hochschulschrift - Master
Wehmer, M.: Evaluierung von Schizosaccharomyces pombe als Modellorganismus für strukturelle Studien an der Tripeptidylpeptidase II. Master, Technische Universität, München (2013)